Nekad 1337abbe | Medlem ansökning [Snigel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1337abbe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? .olle1337

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Guldstrand, 21 år Gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig , Cool och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt i kriminella kretsar, på sin fritid gillar han o chilla och kolla på film med boysen, han är en väldigt glädje sprid människa, gillar och ge folk komplemanger och gillar att snacka mycket, de framtida planerna är att han ska skaffa tjej och leva livet!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig rp, visa mycket aktivitet, skapa roliga scenarios som blir roliga för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att ha kul inte vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Under min speltid på unive har jag inte varit så mogen 1 eller 2 gånger minns inte gick runt och släppte ut några dumma ord från min mun, samt att jag ångrar det väldigt mycket för att jag var i en period som jag var väldigt omogen i det falet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming = Att man inte får använda sig utav medel utanför rpn såsom discord etc, ex du är i ett scenario och tillkallar kompisar via dc., Powergaming = du krachar din bil och fortsätter köra direkt., sunt förnuft = ex spottar på en polis utan anledning, rdm = dödar någon utan anledning, vdm = använder din bil som vapen, logga i scenario = stänger ner spelet föratt inte gå miste om saker etc.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, men de är något skumt gjorde en ansökan innan men den blev nekad för jag tydligen var bannad ingame när jag inte är det, så de var mest det.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning:

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Tillbaka