Nekad 1312 | Beslut Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1312

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ditt discord namn: ludvig14100

Ditt Hex-ID: steam:11000016ea2f6ef

Vad för typ av beslut gäller det? fusk

Vem/vilka tog beslutet? står ej

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror beslutet togs för att dom trodde jag fuskade och jag fattar ändå varför det kunde se ut så från erat håll även om det inte var meningen att det skulle bli så jag borde tänkt mer på hur mitt beteende kunde uppfattas och jag förstår att ni måste ta såna här beslut för att hålla servern rättvis jag har lärt mig av detta och kommer vara mycket mer försiktig framöver så att det inte kan misstolkas igen

Hur är beslutet felaktigt? det var inte felaktig eftersom att jag hade fusk på datorn när dem pc checka mig och nu har jag väntat minst 2 månader och jag har sett flera bli unbannade för att ha gjort samma sak och jag vill gärna komma tilbaka till unive rp och jahg lovar på fullaste allvar att inte göra om samma missttag för det förstår servern ich deras utveckling,

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har ej bevis står bara: Connection rejected by server: ╔════════════════════════════════════════════╗ ║ ⛔ PERMANENT AVSTÄNGD (BLACKLIST) ║ ╚════════════════════════════════════════════╝ Typ: tredjeparts Anledning: Detectas för fusk i echo. Ban-ID: BL-970 Mer info: portal.unive.se/ban/BL-970

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

krim
drog dem
flera har fuskat för några dagar sedan och blivit unbannad utan att behövt betala, unbanna gärna!!! då jag fuskade för typ 3 månader sedan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka