Nekad 1.Neil | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Neil

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028672038/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neil Gournay

Vad är ditt discord namn? 1.Neil#6840

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Osama Baquesi är 25 år gammal. Han är 25 år gammal i Rinkeby där han som liten blev mycket berömd. Men när hans far lärde Osama att slåss så börja det gå dåligt han började bråka mer. Osama blev livsfarlig och började slå ner folk. att han blev en galning 2 år senare så åkte han in och efter. När han kom ut så var han mycket lugnare. Hans mål var att bli polis som hans far var. Osamas pappa var hans förebild. Men när Osama blev 22 så dog Osama far och då blev han glad för att han lärde han dåliga saker men samtidigt blev han ledsen. Han var hemlös i 3 år men sen så träffade Muhamed Osman som blev hans bästa vän. Muhamed gjorde så att Osama tog tag i sitt liv och söker liv. Osama älskar att hjälpa folk som mår dåligt och hjälpa folk som behöver hjälp och dricka bärs med sina polare. Så nu är han glad och mår bra igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill ha roligt och hitta kompisar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad av att mina kompisar spelar det.

Hur hittade du Unive? Jag har sett tiktoks o grejer o sen ville min kompis att jag skulle joina så att jag ladda ner det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hitta kompisar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej tvr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka