Nekad 0x_sig | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

0x_sig

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199041369156/

Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas

Vad är ditt discord namn? 0x_sig#2071

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Mats Anderson, han är 20 år gammal. han hade en tuff uppväxt för han vart oftast mobbad på grund av hans ADHD. mats föräldrar skildes ganska tidigt när han bara var 8 år gammal. han har sen dess levt med sin mamma, linda och sim bror, Gustav. han har länge velat jobba med att fixa bilar för när han var liten så hjälpte han alltid sin pappa med att fixa bilar och han har älskat det sen dess. men några år senare så började han hänga med några kriminella snubbar från området och sen dess har han börjat vara med dom och göra olagliga saker. så han försöker söka jobb just nu för att komma ut och glömma de tiderna för det gick bra för han i skolan och mats mamma, linda är besviken att han använder så bra betyg för kriminella gäng och vill att han ska skaffa ett vettigt jobb

Varför ska just du bli whitelistad? för jag vill skaffa ett bra jobb, tjäna pengar och så. jag ska bidra i samhället och hjälpa folk och göra dom nöjda som alla gör mot mig

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är den ända jag kör på och vill komma långt på den

Hur hittade du Unive? jag och min kompis sökte igenom servrar för att hitta någon bra så hitta vi denna och tyckte att den var bäst och börja köra på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? med att komma långt och ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar bara på unive just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka