Nekad 01Matte | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01Matte

Medlem
Meddelanden
390
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080633013/

Ditt Hex-ID: 110000142c772b5

Vad är din discord tagg? 01Matte

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-09-21_125245[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Philip tog beslutet att banna mig eftersom jag diskuterade en temporär ban med honom via PM. Trots att jag inte borde ha gjort det, försökte jag argumentera för min sak vilket ledde till att han till slut bestämde att med tanke på min tidigare historik, var det bäst att jag inte längre skulle få vara kvar på servern. Jag förstår hans perspektiv till 100%. Min historik har varit problematisk och det är tydligt att jag behöver visa att jag har förändrats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad, hade jag en diskussion med Philip via mobilen. Jag var frustrerad över den temporära ban jag fått och började argumentera emot hans beslut. Kort därefter blev jag permanent bannad. Jag inser nu att det jag gjorde var fel och att jag borde ha accepterat hans beslut istället för att försöka driva min egen agenda. Det är något jag verkligen har lärt mig av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det här var ingen felaktig ban, jag har gjort fel. Min historik på servern har inte varit acceptabel och jag förstår att detta var en konsekvens av mitt beteende. Jag ser detta som en möjlighet att reflektera och förbättra mig själv. Om jag får en chans att komma tillbaka, kommer jag göra allt jag kan för att visa att jag verkligen kan bete mig och vara en social och positiv medlem i servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare för olika typer av regelbrott, allt från dålig RP till att inte respektera staff. Men med tiden har jag insett allvaret i mitt beteende och lärt mig av mina misstag. Jag inser att varje ban har varit en följd av att jag inte förstått konsekvenserna av mina handlingar. Det kommer inte att hända igen. Jag har börjat ta ansvar för mina handlingar och är redo att visa att jag kan följa reglerna och bidra till servern på ett positivt sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat acceptera den temporära ban jag fick utan att diskutera det med Philip i PM. Jag borde ha följt reglerna och lämnat det hela bakom mig istället för att försöka argumentera emot beslutet. Det hade varit mer moget och respektfullt av mig att hantera situationen på det sättet. Dessutom borde jag ha reflekterat över mina tidigare misstag tidigare och jobbat på att förbättra mig innan det gick så långt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja definitivt. Jag har insett att mitt tidigare beteende inte var hållbart eller respektfullt mot staffs eller andra spelare. Jag har också förstått att det är viktigt att följa reglerna och acceptera konsekvenserna av mina handlingar istället för att försöka argumentera emot dem. Om jag får en chans att återvända kommer jag göra mitt yttersta för att visa att jag har förändrats och att jag är en bättre och mer ansvarstagande spelare nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår detta och jag respekterar era regler. Jag hoppas att ni kan se min överklagan som ett genuint försök att visa att jag har förändrats och att jag är redo att vara en positiv medlem på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka