Accepterad 01ann | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lastreet35_

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199859165509/

Ditt Hex-ID: 76561199859165509

Vad är din discord tagg? 01annn_

Vem var det som bannade dig? toris. vet inte hur man tar en bild på dator men det står jag har blivit bannad för montage klipp jag har inte gjort något jävla klipp?

Bild på banmeddelande: images.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning kom precis tillbaka hem från göteborg har varit där i typ 3 månader

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte när det här va

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja vet inte ens vad som har hänt jag kommer tillbaka och ser mitt discord konto helt borttaget samt mitt forums konto har nya konton på båda och är även bannad från unives discord asså vad fan har jag gjort????

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina senaste var länge sen fick en ban för "lall" för några månader sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte eftersom jag inte gjort något jag kom precis hem klockan 17 idag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det kan ha varit någon granne eller syskon eftersom min lillebror spelar också på unive men vi spelar på 2 olika datorer jag spelar på pc han spelar på laptop ska däcka nu är skit trött efter ha åkt bil i typ 5 timmar jag svarar imorgon om ni frågar något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

här är uppgifterna om min ban kunde ej ta en screenshot
Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive
◤──────────────────────────────◥
BanID: tyjuvy
Regelbrott: montage klipp
Mer detaljer: Ingen detalj angiven
Placerad av: Toris
Din nivå: 🟨 (23 tidigare bans, varav 5 senaste 3 månaderna) jag förstår bannen har sett klippet det var min lillebror som hade spelat medans jag varit borta på semester och träffat kompisar i göteborg och jag förstår bannen eftersom 1 han anväde ett sound pack 2 han fear rpa 3 han gjorde shoot on sight jag är jävligtbesviken på honom och har pratat med våra föräldrar och han kommer inte längre få ha datorn jag gav honom utom jag kommer ta tillbaka den så han aldrig kan sätta sin fot i unive igen. jag och han har inte samma bank id han använde mammas mail för han är mindre än 13 och har inget bank id än men jag har ett eget.

står att jag är bannad eftersom min bror är bannad och vi har samma wifi vilket borde vara samma ip eller vpn tror du får unbanna "hans konto också" har ändå ändrat hans lösenord på min gamla jobb dator så han har ingen tillgång till någon av dem ska se om jag kan få ett hex id från hans konto jag hör av mig imorgon bitti godnatt!

står att jag är bannad eftersom min bror är bannad och vi har samma wifi vilket borde vara samma ip eller vpn tror du får unbanna "hans konto också" har ändå ändrat hans lösenord på min gamla jobb dator så han har ingen tillgång till någon av dem ska se om jag kan få ett hex id från hans konto jag hör av mig imorgon bitti godnatt!
Han ska va bannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka