Nekad đŸșJuicyBeersđŸș | Chef-jobb ansökan [Melle]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

meningen

Aktiv Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
49
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🛮Saras Bil & MC

Vad heter du IRL? Oliwer :)

Vad heter du pĂ„ discord? đŸș JuicyBeersđŸș#2805

Hur gammal Àr du? 14

Hur lĂ€nge har du spelat pĂ„ Unive? Jag har spelat ett tag pĂ„ unive innan men tog en paus frĂ„n fivem och Ă€r tillbaka igen đŸ€™

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag vill utveckla RPn för den Ă€r för lĂ„g och mycket halv ooc i kassan och sĂ„ jag vill se utveckling i arbetet dĂ€r och sĂ„ att det kommer att vara struktur och sĂ„ att dĂ€r Ă€r aktiva arbetare och inte som nu att dĂ€r aldrig Ă€r dĂ€r jag vill att alla ska veta att dĂ€r finns arbetare som gör sitt jobb och jag Ă€r vara mycket aktiv sjĂ€lv, Vill ocksĂ„ att dĂ€r ska vara bra arbetare som vet var dom gör och vill ocksĂ„ att man ska rpa bĂ€ttre och mer utvecklat dĂ€r och inte bara sĂ„ nu Ă€r det klart hĂ€r har du nycklarna utan ./me jag tycker sjĂ€lv jag hanterar kundbemötandet sjukt bra och ser alltid till att kunde har ett glatt leende pĂ„ vĂ€g ut. Vad jag har tips till dom i kassan Ă€r att bynda “/me Ger över Ägare bevis och Nyklar” eller nĂ„got för att fĂ„ Rpn sĂ„ bra sĂ„ möjligt endĂ„ inte göra det jobbigt för kunderna!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Korruption Àr ett stort Problem i SamhÀllet du jag tar det som en lÀrdom att vara med den ProvanstÀllde (ÄteranstÀllning rÀknas inte) mellan 30-1h innan jag gör nÄgot annat för att se att den person gör sitt jobb och dÄ jag brukar be vÀnner att försöka handla utan betala eller liknande om den provanstÀllde gÄr med pÄ att sÀlja blir han sparkad och tas vidare för Korruption beror pÄ situationen. jag har jobbat inom falck, qpark, Taxi, Mekonomen. Jag jobbade hÀr ett vÀldigt bra tag och dÀrmed fÄtt en stor erfarenhet inom att prata med folk..

Hur ofta kommer du vara inne? MÄn: 14:30-23:00
Tis: 14:30-23:00
Ons:14:30-22:30
Tors: 15:30-00:00
Fre: 14:00- antagligen LAN eller 24:00
Lör Samma som fre
Sön: 16:00-23:30

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Yepp!

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej!

Har du lÀst vÄra Regler? Aaa

Nekad! Man mÄste ha varit medlem i mer Àn en mÄnad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka