Nekad đ’± 𝒜 𝐿 𝐿 𝐾 | Ban Överklagan [ Yes or No ]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
6
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199415894904/

Ditt Hex-ID: 110000156c32378

Vad Àr din discord tagg? roffe.22

Vem var det som bannade dig? yes or no

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Bild pÄ banmeddelande: image (18).png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? för jag hade all day o jag vill komma tbx till unive o jag glömmde ta av de gp packet jag ber om ursÀkt o jag har tagit bort de sÄ nue anvÀnder jag inget gp pack ist

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. jag skulle handla mat sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet faktiskt inte jag hade all day gp pack o jag visste it att man fick ha de

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. följer inte standard pÄ unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte haft all day jag ber jÀtte mkt om ursÀkt kommer inte ske igen :(

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? jaaa de har jag attt inte ha all day gp pack

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? jaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka