Nekad ✞ABBA✞ | Ban överklagan [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBA

Icke Medlem
Meddelanden
938
Reaction score
48
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192652154/

Ditt Hex-ID: steam:11000014974b97a

Vad är din discord tagg? ꧁ঔৣ☬✞ABBA✞☬ঔৣ꧂#4640

Vem var det som bannade dig? troik

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearRP, Combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag lämnade för jag holde på att bli rånad för jag ville inte bli av med min saker,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lämnade server för jag inte vill bli av med mina saker, men jag ska inte göra om det jag ska säga till att det ska inte hända igen,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet att jag gjorde fell att lämna när jag hölde på att bli rånad jag ville bara inte bli av med mina saker det kommer inte hände igen, det är för bra server för att höla på med sånt skit, så det kommer inte hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för cop bait och jag har lärt mig att inte göra om det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte lämna nästa gång jag blir rånad och roleplaya med folket som rånade mig, nästa gång ska jag bara lysna och inte lämna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag vet at jag gjorde fel jag ska säga till att det ska inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka