Accepterad örsk rapson | Medlem ansökning [coca cola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Örsk#4491

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter örsk rapson och han har blivit retad för mitt namn många år han är från saudi arabien det är därför han heter så och han växte upp i en väldigt hård miljö då där folk inte kunde känna sig säker för att det var folk som gick runt med vapen och såklart villde mina föreldrar det bästa för mig så dom satte mig på ett flyg till sverige där jag fick en foster familj som tog hand om mig.
lite mer fakta om örsk är att han är snäll fin och väldigt omtänksam och gillar att ragga brudar han har ingen diagnos han har också 2 syskon som flyttade med han till sverige en tjej som är 24 och än som är 23.
och då var jag bara 2 år gammal men det var länge sen. Nu är han 25 år gammal och bor fortfarande i sverige och sen han var liten så har han saknat sin mamma väldigt mycket så när jag har tjänat ihop tillräckligt med pengar så ska han ta ett flyplan till saudi arabien för att träffa sina föreldrar det är hans stora dröm iallafall. hans intressen är bilar han har alltid varit farsinerad av bilar men hans favorit märke är audi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en bra och social rp, jag är en erfaren rpare sen 1 och ett halvt år sedan på unive och kan rpa bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parter i ett scenario ska ha kul och alltid låta dem ha en chans i rpn.

Hur hittade du Unive? spelade här för 1 o ett halvt år sedan men jag tror jag hitta den från min vän.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka