Nekad örsk rapson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? __orsk

Vem var det som bannade dig? savage men det är philip 320s ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_2024-07-31_174753 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror staffen valde att banna mig för min rp nivå inte lå på den nivån den borde gör som jag har nu förstått nu efter jag hängde med fel person ingame som gjordes att jag blev en av dom som kan va ett av mina värsta fel jag gjort inom fivem någonsin. jag ångra det väldigt mycket som förstår till 100 procent varöfr staffen valde att banan mig nu när jag tänker efter va det väldigt bra att hen gjorde det då jag har nu lärt mig av det och det ska inte ske igen då jag har förstått vilket stort fel jag har gjort. Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag minns inte exakt va som hände inna va nog ett skitigt sicnario jag va med på och då gick droppen för staffen då den har sätt min rp blir sämre och sämre som då valde han att banna mig som är förstålit men kommer inte ihåg exakt va som hände men ungäfär som jag skrev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag minns inte exakt va som hände inna va nog ett skitigt sicnario jag va med på och då gick droppen för staffen då den har sätt min rp blir sämre och sämre som då valde hen att banna mig som är förstålit men kommer inte ihåg exakt va som hände men ungäfär som jag skrev.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den va inte felaktig enligt mig efter som det jag blev bannad för stämde in på mig under den tiden men nu har jag ändras och vill komma tillbacka till unive och visa att jag har blivit en bättre person både inom fivem och irl. Men bannen va inte felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bann tidigare men som sagt så vill ja vara bättre och visa att jag kan rpa bra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorulnda är mycket men drar det lite kortfatta. Det som jag kunde gjort annorlunda är att inte hänga med det umgänge jag gjorde under den tiden samt inte skjuta så mycket jag gjorde för nu efter bannen fattar jag att det va fel. Men det största grejen jag kunde gjort är att bytt dom jag rpa med för oftas smitas man av dålig rp som dom jag rpa med hade som isället skulle jag hitta några mogna grababr som rpa bra skulle det smittas av istället för den dåliga rpn

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka