Nekad öhman | Ansökan till Servervakt [Eddiebo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

öhman

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Karlsson Funke

Vad heter du på discord? King_Kong.com#6510

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Det är lite olika är hos min farsa varanan vecka och där kan jag ej köra unive men när jag är hos min mamma då kan jag.

Måndag: 15:50-23
Tisdag: 16-23
Onsdag: 15-20
Torsdag: 18-23
Fredag: 16-03
Lördag: 13-05
Söndag: 13-23:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen början av mars 2022. Men jag körde tills sommaren sedan tog jag ett break för jag fick indragen krim och medlemskap. Men annars har jag kört hela tiden

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10+ Har inga bilder.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla saker eller platser clean. Det ska liksom inte springa runt massa lallare och kunna göra vad dem vill. Dem ska liksom underlätta jobbet för staffs och helpers. Dem ska ju inte gå runt och banna alla och hitta fel på folk men dem ska göra ställen till bättre platser och göra så att det bli lite högre RP nivå. Om någon tar och vdmar massa folk på piren t.e.x så kan dem stänga av och sedan kontakta en högre uppsatt så får dem ta det därifrån.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill få RP nivån att stiga lite genom att kunna hjälpa till med sv ban och kicks. Det är väldigt ofta det kommer upp lall spelare och staffsen inte ser når dem gör sitt arbete. Jag tycker det är väldigt ofta jag ser sånt. Sen kanske inte alla staffs har tid med sånna små saker så då tycker det är bra att jag kan hjälpa till lite.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sv sakerna till sin fördel. Du ska ju inte revva dig själv bara för att du kan. Du ska inte använda sv saker för din vinst eller för att det ska bli bättre för dig. Samma sak med att du inte kan gå runt och kicka nån får att dem råkar köra in i en bil och inte betalar för skadorna.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top