Nekad Åke Svensson | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Åke Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198845714492/

Ditt Hex-ID: 110000134c6e03c

Vad är din discord tagg? Wdeyy#8428

Vem var det som bannade dig? Hagge

Hur lång tid var din ban? idk för ja va på semester men tror 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Tar plagiat på andra personerna SV ansökningar och använder de i sin egna ansökan. ~Hagge. Återstår: 37 dagar 18 timmar 47 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för dom inte visste att de va min kompis som gjorde allt och de va ju på mitt konto också så men ja tkr att ni borde banna han och unbanna mig för att de va ju hans fel men han kör inte på unive längre så ja vet inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jååå de va så att jag skulle på semester och skulle va borta i 2 veckor och ja va hemma klockan va typ 23:00 ja skulle packa och ja ville bli servervakt och jag fråga min kompis om han kunde SKRIVA en ansökan han sa aldrig att han skulle kopiera av någon så ja gav han mina inlogg och han logga in ja drog och packa sen vid typ 3 så ville ja skriva en sak på min mobil i chatten på unive och ja kunde inte så ja fråga min kompis om han kunde kolla min profil på unive och han sa att ja va avstängd så de va tråkigt så ja börja skriva till staffs och ingen kunde svaret så ja ba vänta tills ja kom hem och jå sen såg ja att min kompis som gjorde dehär hade blockat mig på dc och aa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tkr de va en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm failrp och en bugg men vet inte om de ska räknas som en ban för ja blev unbannad på direkten typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade skrivit ansökan på mobil och göra så att inte han skulle dra in på mitt konto.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag aldrig ska ge andra mina inlogg

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka