Accepterad Åke Olofsson | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Åke Olofsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Bengtsson

Vad är ditt discord namn? chayway

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. **Åke Olofsson, 25 år**

Åke Olofsson, född 1999, hade alltid känt sig lite utanför. Som barn växte han upp i en liten stad i Sverige, där han drömde om storäventyr, men ofta var han den tysta killen. Med en passion för videospel och att meka bilar hemma på gården. Han är allergisk mot majs och är livrädd för höjder.

Nu vid 25 års ålder kände han sig utbränd och vart sparkad från sitt nuvarande jobb, men han ville söka till nått nytt där han kände sig som hemma.

Han kände sig som fri när han fick hålla på med bilar så nu lever han för det.

En dag, när han tog en promenad längs stadens kaj, såg han en affisch för en bilträff. Med hjärtat bultande av nervositet beslutade han sig för att delta. Han behövde göra klart sin projekt bil hemma för att delta och nu hade han bara 25 dagar på sig.

Inspirerad av gemenskapen bestämde sig Åke för att ta chansen och starta projektet. Han spenderade flera hundratals timmar dag som natt för att få bilen klar. Dagen var framme, han ställde ut bilen. När det väl var prisutdelning så kom han andra plats.

Genom det här äventyret fann Åke inte bara sin kreativitet, utan också nya vänner och en känsla av tillhörighet. Han insåg att livet var som ett bilrace, fullt av möjligheter att utforska – och att det aldrig var för sent att börja sitt egna projekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska vara aktiv i interaktionerna med andra spelare så dom tycker dialogen blir bra och att det har en röd tråd. Jag ska även undvika powergaming och metagaming så det blir en roligare spelupplevelse för andra rp:are. Ska försöka göra mitt bästa för att göra unive till en bättre rp server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rp:a så båda har det bra i ett scenario och jag bryr mig inte att jag dör eller förlorar bara så att motpartnern också har kul. Man kan inte spela bara för ens självs vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska inte rdm exempelvis att man ska inte döda någon utan anledning. Sunt förnuft är att rpn ska vara rimlig och inte ologisk i rpn och man ska ha respekt och hänsyn.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag spelade unive i ett halvår förra året men tappade min medlem för att jag varit inaktiv.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har tidigare upplevelser sen innan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka