Accepterad Äktaget | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fille

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? jixy#4372

Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 1657404051654.png

Hur länge har du varit medlem på Unive?
Sedan i början av detta året

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10+ kan ej bifoga bild. Jag skulle också säga att imellan mina bans har det varit långa perioder. Jag lär mig och jag har blivit mera mogen sedan jag började här då det inte var en sådan mogen rp som nu. Några har varit felaktiga osv. Jag har också varit sv innan och vet hur det fungerar. Jag ser också fram emot att se hur vi jobbar nu när det är rensat och hur abuse kommer att funka nu när det rensas m.m.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är någon som tar ansvaret för att enbart göra sitt yttersta för serverns bästa. Man ska ta sitt eget ansvar att rapportera/agera om man ser ett regelbrott sker. En servervakt för mig är också att du inte gör det för att du har olika commands för att du kan få fördelar på olika sätt och vis. Man har koll och kan reglerna och hur det kan vara i olika samband med scenario. Du ska använda dom rätt och inte missbruka dem. Du blir servervakt för att utvecka servern ungefär som en staff alltså inte minst sagt Rå - nivån. Jag tycker att meningen som servervakt är att man brinner för att utveckla och störta Unive för en större framtid. Med våra ursprungliga commands så tycker jag att vi ska jobba som ett lag - man ska vara en lagspelare för att vi ska inte ska förebygga att missbruka vårat ansvar. Du skall inte heller använda din roll aka perms för att du har tillgång att bann, det menar jag med att du ska inte förebygga att regelbrått sker inte minst heller att du inte ska hitta/leta saker som du kan använda din roll/perms till. För att kortfatta vad en servervakt är för "mig" så är det en som gör sitt yttersta för serverns utveckling och att du ska kunna ta egna val att banna om du anser att det är rätt och att du ska ta ansvar för din roll och att inte missbruka din roll som "servervakt".

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag anser att jag är både lämplig och en bra servervakt för att jag är i samband med att jag varit servervakt before så har jag fått en inblick vad en stor del av servervakter vill förebygga och det är att man brinner för Unive och att vi vill inte förbygga att regelbrott sker utan att vi ska springa efter individet man ser för att leta efter saker man kan använda sina perms till och det är en extremt "omogen" servervakt för mig då jag tycker att man har både ljugit på sin intervju och att man är en bara dåligt servervakt. Jag tycker att jag är lämplig och anser det för att jag brinner för att göra Unive till en mer och bättre plats för våra nya spelare som vi välkomnar dagligen. Man tar eget ansvar och det som man nämde på sin intervju ska an göra för att komma vidare. Jag är också lämplig för att jag vill underlätta för er som är i "staffteamet" och att jag inte missbrukar mina perms för att jag vill få fördelar i Scenarion. Jag missbrukar inte min roll som sv utan jag gör mitt yttersta och tar eget ansvar för att göra min bästa för serverns utveckling för framtiden.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt för mig är som jag beskrev på den förra frågan att man är en lagspelare och att du ska agera och ingripa om du ser något "lurt" om jag bruka säga. Du är aktiv och du missbrukar inte dina commands och helt enkelt brinner för att hjälpa och man tar sitt eget ansvar för sin roll och att man brinner för att Unive ska få utvecklas och att vi ska ha en högre nivån på rp och att vi utvecklar oss själva med att vi samarbetar och förebygger en bättre rp. För att kortfatta detta så gör du detta för serverns yttersta och att du ska ta ditt eget ansvar för att inte förebygga att regelbrott sker så att säga utan att man vill åka runt och leta för att du ska kunna använda dina perms. Det är ingen bra servervakt för mig. Du ska med ansvar ta det som det kommer.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt För att kortfatta vad det är så kan jag ge ett ex - om du befinner dig mitt uppe i ett scenario (stort som litet) så använder du och missbrukar du dina perms det vill säga att med att du kan ex dva en bil. Du kan använda ett annat commando som exempelvis kick för att du vill underlätta för dig själv eller för att få som sagt fördelar i olika scenarion (stort som litet). Du kan inte heller ha attityd i ooc för att du ska visa för dem att du är servervakt ör du kan och har perms till att kicka. Skulle du exempelvis abuse något så tycker jag att man har missbrukat sitt ansvar och om du har gjort ett stort fel så får du indragen roll - bann - redlist på sv och kan inte ansöka om servervakt på ett bra tag.

<3

Senast ändrad:
Jag har pingat dig och skrivit pm

jixy#4372

Senast ändrad:
Tillbaka