Du använder en inaktuell webbläsare. Den kanske inte visar denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternative browser.
Sökresultat
Välkommen till Unive
Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv blev unbannad från dcn nyss men fof bannad igame av någon anledning
Tar du ansvar för det som hände? w
Vad har du lärt dig sedan...
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe håkansson
Ditt discordnamn: hypotouch
Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2009
Varför ska just du bli staff? jag tycker jag borde bli staff då jag har varit staff innan på multi tyckte jag gjorde bra jobb och var väldigt aktiv och e aktiv en trevlig och go...
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag skulle ta bort min krycka via fusk
Tar du ansvar för det som hände? ja de hände lixom i juli 2025 och vill bara bli unbannad
Vad har du lärt dig sedan dess? inte fuska och vara mognare ni kan även pc checka mig
Varför ska vi ge dig en till chans...
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag valde att fuska att ta bort min krycka i juli 2025
Tar du ansvar för det som hände? ja absolut de händer lixom i sommras har blivit mognare fuskar ej på fivem o så vidare ni kan där också pc checka mig om ni vill
Vad har du lärt dig sedan dess...
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ja de var vid 14:00 kanske i sommras gick in hade krycka valde att fuska bort den och försöka dölja de men sen tyckte jag de var bättre att erkänna så erkände att jag fuskade och fick ta konsekvenserna
Tar du ansvar för det som hände? ja absolut jag...
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ja de var vid 14:00 kanske i sommras gick in hade krycka valde att fuska bort den och försöka dölja de men sen tyckte jag de var bättre att erkänna så erkände att jag fuskade och fick ta konsekvenserna
Tar du ansvar för det som hände? ja absolut jag...
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag valde att fuska i juli skulle ta bort min krycka och ångrar de grovt
Tar du ansvar för det som hände? ja absolut detta hände ju i juli 2025 och ångrar detta och vill ha en till chans
Vad har du lärt dig sedan dess? att inte vara en omogen idiot...
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag valde att fuska i juli skulle ta bort min krycka och ångrar de grovt
Tar du ansvar för det som hände? ja absolut detta hände ju i juli 2025 och ångrar detta och vill ha en till chans
Vad har du lärt dig sedan dess? att inte vara en omogen idiot...
För att vi ska kunna säkerhetsställa den bästa upplevelsen, bland annat hålla dig inloggad använder vi cookies. Genom att fortsätta använda den här sidan, godtar du att vi använder det.